BigBang Burger

Yine güzel bir mekanı keşfe geldik. Sevgili arkadaşım @ankaraetkinlik davetiyle BigBang Burgerdeyiz bugün. BigBang Burgeri diğer şubelerinden zaten tanıyorum biliyorum. Açıkçası burgerlerini sevdiğim bir mekan. Artık Maidanda da şubeleri var. Hem &c

1453 Osmanlı

Güzel bir akşam yemeğinin ardından keyfimizi katlamaya devam etmek için Çukurambarda bu yaz açılan 1453 Osmanlı cafeye geldik. Mekan çok büyük , bu sebeple de çok ferah. Ama baya boş. Yeterince tanıtımı yapılmamış sanırım

Somunarası

Bu sene malum Derin haziran ayında doğduğu için tatil bize biraz hayal gibi görünüyordu. Ama ümidimizi hiç kaybetmedik sürekli planlar yaptık ama tarihini bir türlü netleştiremedik. Öyle böyle derken tarih bu tarih oldu,

Yayla Söğüş

Şu gördüğünüz şeyi biliyorum hepiniz sevmiyorsunuz. Bunu kabullenmiş durumdayım. Ama inanın nefis bir şey. Müdavimi bol, pekçok insan sevmese de seveni çok. Hatta hayranı çok diyebilirim. Biz Bur

Peçenek Döner

Peçenek Döner İskitlerden bildiğim ve çok sevdiğim bir dönerci. Çünkü ben döneri yağlı severim ve Peçenek bu yağlı döner konusunda çok başarılı. Neyse uzun zamandır gitmiyordum bir baktım ki balgata yeni şub

Pidos Pide

Yine çok yeni açılan bir mekanı arkadaşım @ankaraetkinlik davetiyle keşfetmeye geldik. Ayrancı Güvenlik caddesinde açılan ufak kendi halinde hoş bir işletme Pidos Pide. Biz akşam saatinde gittik, yeni açılmış olmasına rağmen içeri

Dayı Kürek Lahmacun

Adını sürekli duyduğumuz mekanlardan bir tanesine sonunda gelebildim. Dayı Kürek Lahmacun, lezzet dayıya çeker sloganıyla işe başlamış şuan 9 ilde birçok şubesi bulunan kocaman bir aile olmuş dayı ailesi. Diğer

1 Derin Hikayesi

Sonunda yazmaya karar verdim. Aslında bu yazdıklarımı bir daha hatırlamak istemediğim için yazmayı da istemiyordum ama belki içimi böyle boşaltırım ve rahatlarım diye yazıya başvuruyorum. Ben bir blogger olarak zaten yazmaya alışkınım ve yazmak hep

360 Bar Hilton

Hilton 360 Bar Bakü gezimizdeki ilk ziyaret ettiğimiz mekandı. Hilton her zamanki gösterişiyle şehrin merkezindeki yerini almış ve en üst katına 360 derece dönen bir bar açmış. Masanıza oturup bulunduğunuz manzaraya geri dönüşü yani tam bir turu yaklaşık 60 dk sürüyormuş. Ba

Torgovaya

Baküde Torgovaya (Merkez) denilen uzun bir alan var. Sağı ve solundaki binalar alışveriş merkezi olan bu meydan trafiğe kapalı ve sadece yayaların gezindiği mükemmel ve muazzam bir yer. Çok geniş sokakları olan bu meydana hayran kalmamak elde değil. Küçük heykellerde bulunan bu ala

Uptown Speakeasy

Ayrancıda Güvenlik caddesinin bitiminde Mesneviye dönerken hemen köşede kalan ,aslında uzaktan bakınca çok da dikkat çekmeyen bir mekan Speakeasy.Burası aslında bir pub. Arkadaşlarımla geleyim saatlerce sakince oturayım içkimi içeyim diyorsanız harika bir mekan. Biz öğle yemeği i

33 Tantuni

Tunus caddesinde bulunan 33 Tantuniye yolumuz düştü. Şirin ve salaş bir mekan. Oturur oturmaz siparişimiz alındı ve tantunimizi beklemeye başladık.

Mutlu Kebap

Tunus caddesinde çok eski bir işletme olan Mutlu Kebap (1979'dan beri )döneriyle meşhur bir mekan. Çok methini duyduğumuz için gidelim istedik. Aslında Mutlu Döner adında Ankara'da birçok mekan var. Özellikle Ayrancı Güvenlik caddesinde bulunan Mutlu Dönere gitmek istemiştim. Ama ge

Franco Burger

Franco Burger uzun zamandır listemde tuttuğum , merak ettiğim bir mekandı. Sonunda gelip gördük. Ufacık sevimli bir mekan. Bence tam bir burgerci. Zaten sadece burger yiyebilirsiniz burada başka bir şey yok. Ki bu konuda uzmansanız zaten başka bir şeye ihtiyaç da yok bence.
Topl

Doycam Pide

Doycam Pide Ayrancı'da ara sokakta bulunan bir mekan. Belki çok duyulmamış olabilir ama civardakiler iyi biliyor bence. Girdiğimiz andan itibaren paket servis hiç durmadı neredeyse. Neyse biz Doycam Pideye baba sofrası etkinliği için gittik. Blogger arkadaşlarım Gurme Baba, Anadolu Guru

Düzdağ Tost

Edremit'ten Bursa'ya doğru yola çıkmış bulunmaktayız. Bu rota üzerinde Susurluk varken bir tost ayran yapmasak olmazdı. Düzdağ daha önce hiç denemediğim ama adını duyduğum bir mekan. Aslında bir kıraathane. Kıraathaneden bu hale gelmiş. Tam bir mahalle kahvesiymiş ama tost işin