BigBang Burger

Yine güzel bir mekanı keşfe geldik. Sevgili arkadaşım @ankaraetkinlik davetiyle BigBang Burgerdeyiz bugün. BigBang Burgeri diğer şubelerinden zaten tanıyorum biliyorum. Açıkçası burgerlerini sevdiğim bir mekan. Artık Maidanda da şubeleri var. Hem &c

Huqqa

Bugünde öğle yemeğinde Huqqadayız. Daha önce geldiğimde yemeklerini de mekanı da çok beğenmiştim. Her ne kadar pekçok kişi fiyatların abartı olduğu söylese de yemekler lezzetli, en azından benim yediklerim. Gerçi ben buraya geleli &

1453 Osmanlı

Güzel bir akşam yemeğinin ardından keyfimizi katlamaya devam etmek için Çukurambarda bu yaz açılan 1453 Osmanlı cafeye geldik. Mekan çok büyük , bu sebeple de çok ferah. Ama baya boş. Yeterince tanıtımı yapılmamış sanırım

Somunarası

Bu sene malum Derin haziran ayında doğduğu için tatil bize biraz hayal gibi görünüyordu. Ama ümidimizi hiç kaybetmedik sürekli planlar yaptık ama tarihini bir türlü netleştiremedik. Öyle böyle derken tarih bu tarih oldu,

Söğüşcüm

İşte karşınızda söğüş :) Bazısına söğüş yedim diyorsun o ne ya niye söylüyorsun ki domates salatalık söğüşünü yediğini söylemenin ne manası var diyor sana :D

Peçenek Döner

Peçenek Döner İskitlerden bildiğim ve çok sevdiğim bir dönerci. Çünkü ben döneri yağlı severim ve Peçenek bu yağlı döner konusunda çok başarılı. Neyse uzun zamandır gitmiyordum bir baktım ki balgata yeni şub

Meşhur Üstüneller Köftecisi

Yine çok yeni bir mekanla karşınızdayım :) Meşhur Üstüneller daha birkaç ay önce açıldı. Çok sevimli bir mekan yapmışlar açıkçası gidip görmenizi isterim. Ümitköyde k

Dürümcü Yaşar Usta

Dürümcü Yaşar Usta olarak Ankarada birkaç mekan var. İstanbul yolunda olan bu Yaşar Usta Opetin içinde, karıştırma olasılığı yüksek olduğu için size de açık adresini  yazıyorum kenara ;)

Tarihi İnegöl Köftecisi Nevzat Usta

18.01.2019 tarihli güncelleme Aşağıdaki yazım ve paylaşımımdan sonra mekanın sahibi Onur bey beni bizzat davet etti çünkü yazdığınızdan çok daha iyi bizim köftelerimiz dedi ve biz de gittik :) Ge&cc

Pompei Gezi Rehberi

Pompei üzerine çok konuşulan filmler yapılan meşhur bir yer. Tahminimce tarihini herkes bilmese de en azından ismini duymayan yoktur. Buraya gelene kadar Pompei hakkında bildiğim sapkınlıkları yüzünden tanrının gazabına uğramış bir halk oldukları.

Necd-Et (Mangal Keyfi)

Necd-et eski Bolu Mangal Keyfi, aslında çok iyi bildiğimiz bir mekan. Balgattan de yemeklerini tanıyoruz ve çok seviyoruz. Burası da Acity Avm yanında. Burası bildiğim kadarıyla ortakların ayrılması sonucu Mangal keyfinden N

Elit Kebap

Elit Kebap Çukurambarda o bildiğiniz diğer mekanlara pek benzemeyen bir kebapçı. Nasıl benzemiyor derseniz, burası daha sade daha lokanta tarzında. Zaten sloganları da Çukurambarın en hesaplısı. Biz de bu sefer burada

Khalkedon

Uzun zamandır buralara gelmiyordum ve şu manzaraları çok özlediğimi farkettim görünce. Buraya kadar gelmişken boğaz manzarasında güzel bir yemek yemeden dönemezdim değil mi. Et olur balık olur her ikisi de ol

Keifi

Keifiye seneler önce yeni açıldığında gelmiştim ki çok eskilerde burayla ilgili yazdığım yazıyı bulabilirsiniz merak ederseniz ;) O zaman da çok sevmiştim. Özellikle çaylarına zaten diyecek laf yok.

Ciloşoğlu Köftecisi

Bu haftasonu eşimin peşine takıldım geldim Merzifona.  İş için günübirlik geleceğinden hadi ben de geleyim bakalım oralarda neler varmış diyerek düştüm yollara. Derin anneannede tabi ki. Merzifonda yakın yer olduğu için sorun yok ;)

Süha Döner Maidan

Senelerin Süha dönercisi. Bir aralar Ankaranın en iyi dönercileri arasında gösteriliyordu. Çok da seviliyordu. Ama son zamanlarda eski tadının olmadığını söyleyen çok fazla kişi gördüm. Özellikle şubeleşmeye başlayınca

Köroğlu İşkembecisi

Bugün canım arkadaşım @burcusavasciofficial davetiyle buraya kahvaltıya geldik. Köroğlu İşkembecisini iyi biliriz yılların markası, çorbasını da severim hani :) Kahvaltı sanırım yavaş yavaş her şubeye geliyor. Bura

1 Derin Hikayesi

Sonunda yazmaya karar verdim. Aslında bu yazdıklarımı bir daha hatırlamak istemediğim için yazmayı da istemiyordum ama belki içimi böyle boşaltırım ve rahatlarım diye yazıya başvuruyorum. Ben bir blogger olarak zaten yazmaya alışkınım ve yazmak hep

Tadı Moda

Tadı Moda, balgatta kilo ile köfte satışı yapan ve bu konuda çok iyi olan mekan Mangalevinin yeni döner konsepti. Gerçi hala köfte de var ama asıl olayları döner. E konu malum döner olunca gitmemezlik olmaz. Uzun zamandır aklımda olup fı

Balat Çayyolu

Balat Çayyolunda çok hoş bir mekan. Sevgili arkadaşım @eray_şen_ in daveti üzerine geldiğimiz bu mekan meyhane konseptiyle hizmet veriyor. Geldiğimizde masamız hazırlanmış binbir çeşit meze sırasıyla ön&uu

Şiş House

Cepada üst katta kafeler sokağının içinde Şiş House.Sadece tek bir seçeneğiniz var. Mecburen şiş yiyeceksiniz ;) Öncelikle mezelerinden başlayalım. İnce lavaşlar geldi önce , şiş kebap için gayet doğru bir seçim. Soğan salatası başarılıydı baharatları kararında  ağzı

360 Bar Hilton

Hilton 360 Bar Bakü gezimizdeki ilk ziyaret ettiğimiz mekandı. Hilton her zamanki gösterişiyle şehrin merkezindeki yerini almış ve en üst katına 360 derece dönen bir bar açmış. Masanıza oturup bulunduğunuz manzaraya geri dönüşü yani tam bir turu yaklaşık 60 dk sürüyormuş. Ba

Üstünel Köftecisi

Ankarada İskitlerde bulunan Üstünel köftecisi tarzı ile nadir mekanlardan birtanesidir. Hani normalde ne içersiniz köftenizi nasıl alırsınız sorularının yanında köftenin yanına salata istermisiniz yada köftenizin yanına salatanızı nasıl alırdınız sorusu bu mekanın tarzına

33 Tantuni

Tunus caddesinde bulunan 33 Tantuniye yolumuz düştü. Şirin ve salaş bir mekan. Oturur oturmaz siparişimiz alındı ve tantunimizi beklemeye başladık.

Etli Otlu Restaurant

Çiçeği burnunda yepyeni bir mekan Etli Otlu. Çok büyük değil ama gayet şık, oldukça sakin. Biz akşam yemeği için tercih ettik kimse yoktu. Çoğunlukla öğle saatlerinde dolu oluyormuş. Genellikle çalışanlar öğle aralarında gelip dolduruyorlarmış mekanı. Ama bu işletme bence

Belly's Food & Fresh Drinks (İFTAR)

Koç Kulelerinde yeni açılan sevimli böyle ufak sayılacak bir mekan Belly's. Kendilerinin nazik daveti sonucu mekana misafir olduk. Mekan ufak falan ama hoş bir dekoru var. Olması gerektiği kadar şık ve sade döşenmiş. Çok yeni bir mekan olması ve ramazan içinde olmamız sebebiyle iç

Cafe Pirogi

Cafe Pirogi'yi önceden siz de biz de biliyoruz. Rus mutfağı için gelmiş ve çok memnun kalmıştık. Mekanın sahibi Hülya hanımın yine nazik davetiyle bu sefer de kahvaltısını tatmaya geldik.
Bu sefer bir kahvaltı etkinliği düzenleyerek blogger arkadaşlarımla birlikte tadım

Hacı Arif Bey Restaurant

Hacı Arif Bey Ankara'da kökleşmiş restauranlardan bir tanesi. Ankaralıysanız ve yıllardır burada yaşıyorsanız illa ki duymuşsunuzdur, birçoğunuzun da yolu düşmüştür. Arif Bey bu yolculuğa 15 yaşında Antep'ten Ankara'ya gelerek başlamış,1986 yılında ilk defa Tunus caddesin